sunnuntai 15. tammikuuta 2017

Viikko 2

Maanantai

Mulla oli lomittaja päivällä apuna, joten työtä oli vähemmän :) Hepat oltiin loimitettu jo kun tulin tallille, joten pääsin suoraa viemään niitä ulos. Kun kaikki olivat ulkona, heitin heinät, siivosin karsinoita, jaoin heinät sisälle, kuivitin ja lakaisin. Ennen lähtöä laitoin mössön turpoamaan. Illalla olin kouluvalmennuksessa Ceralla.

Tiistai

Aloitin loimittamalla ja tarhaamalla hepat, sen jälkeen heitin niille ulos heinät. Lomittaja oli taas auttamassa karsinoiden siivoamisessa ja kuivittamisessa. Jaoin heinät, lakaisin ja laitoin mössön turpoamaan. Illalla olin estevalmennuksessa Ceralla.

Keskiviikko

Loimitin ja tarhasin kaikki hepat ja heitin niille ulos heinät. Lomittaja auttoi karsinoiden siivoamisessa ja kuivittamisessa. Jaoin heinät, lakaisin ja turvotin mössön.

Torstai

Olin päivän klinikalla mukana, iltapäivästä ratsastin yhden hepan ja Ceran ja pidin tunnin.

Perjantai

Kävin ratsastamassa Ceran.

Lauantai

Pesin varusteita ja ratsastin Ceran.

Sunnuntai

Olin kisoissa Ceralla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti