maanantai 28. marraskuuta 2016

Viikko 47

Maanantai

Tulin tallille seitsemäksi ja aloitin loimittamalla yksärit ja sitten tarhasin hevosia, tyhjensin kuivaria ja pesin pyykkiä. Laitoin poneja kuntoon ja olin auttamassa koululaisryhmien kanssa. Jaoin heiniä ja lakaisin. Illalla olin vielä taluttelemassa Ceraa ja seurasin kun kiropraktikko hoiti sen.

Tiistai

Olin aamulla tallilla Ceran raspauksessa ja rokotuksessa mukana.

Keskiviikko

Olin tunnilla yhdellä opetushevosella ja taluttelin Ceraa.

Torstai

Ratsastin kevyesti Ceralla ja olin tunnilla opetushevosella.

Perjantai

Olin estetunnilla yhdellä yksityishevosella ja sen jälkeen ratsastin ja hoidin Ceran.

Lauantai

Ratsastin yhdellä yksityishevosella, pidin koulutunnin ja ratsastin ja hoidin Ceran.

Sunnuntai

Pakkasin tavarat Ypäjälle lähtöä varten ja lähdettiin ajamaan kahden maissa. Perillä purettiin tavarat, hain turvetta karsinaan ja kävin ratsastamassa. Illalla kävin vielä ruokkimassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti